15 תשובות
יאפ
שואל השאלה:
47
47
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה היה מוזר אבל זה היה מצב די מסובך
כן זה היה מוזר אבל זה היה מצב די מסובך
אנונימית
לא
כן חליתי פעם אחת היה לא קל בכלל היום 5 חודשים אחרי עשיתי שוב בדיקה כי הייתי ליד חולה מאומתת ואני מרגישה קצת לא טוב מקווה שיצא שלילי
אנונימית
שואל השאלה:
עובדה שהוא חלה פעמיים בקורונה...
עובדה שהוא חלה פעמיים בקורונה...
אנונימית
עובדה שיש לי נוגדנים...
אנונימי
^זה שונה אצל כל אחד, זה שלך יש נוגדנים לא אומר שלאותו בן אדם היה..
שואל השאלה:
אנונימית מקווה בשבילך שיצא שלילי
אנונימית מקווה בשבילך שיצא שלילי
אנונימית
יצא שלילי קיבלתי תשובה עכשיו איך אני שמחה יואו!!
ואפשר לחלות פעמיים אני מכירה אישית 2 אנשים צעירים שחלו פעמיים תוך פחות מחצי שנה
ואפשר לחלות פעמיים אני מכירה אישית 2 אנשים צעירים שחלו פעמיים תוך פחות מחצי שנה
אנונימית
שואל השאלה:
אני שמחה בשבילך!
אני שמחה בשבילך!
אנונימית
תודה רבה שואלת השאלה
אנונימית
זה כן אומר שחסינים.
עשיתי בדיקה סרולוגית ויצא שיש לי נוגדנים
~פלא~
עשיתי בדיקה סרולוגית ויצא שיש לי נוגדנים
~פלא~
אנונימי