3 תשובות
לא חליתי בטפשת
איך את מרגישה?
איך את מרגישה?
שואל השאלה:
החלמתי. נשאר לי רק דופק לב מואץ ואני עוד בטיפולים של קרדיולוג
החלמתי. נשאר לי רק דופק לב מואץ ואני עוד בטיפולים של קרדיולוג
אנונימית
כן, ב13 ביולי.
תסמינים: כאבי ראש, כאבי שרירים, סחרחורת, חולשה, עייפות, קוצר נשימה, חום שעלה כמעט ל38 מעלות, שיעול יבש.
לאחר יומיים התסמינים עברו ואיבדתי חוש ריח.
עד עכשיו לא חזר לי החוש ריח סופית וזה הפך להיות יותר גרוע כל דבר שאני אוכלת או מריחה מריח מגעיל.
תסמינים: כאבי ראש, כאבי שרירים, סחרחורת, חולשה, עייפות, קוצר נשימה, חום שעלה כמעט ל38 מעלות, שיעול יבש.
לאחר יומיים התסמינים עברו ואיבדתי חוש ריח.
עד עכשיו לא חזר לי החוש ריח סופית וזה הפך להיות יותר גרוע כל דבר שאני אוכלת או מריחה מריח מגעיל.
באותו הנושא: