15 תשובות
לא
למזלי לא... אבל הייתי ממש קרוב לחולה
למזלי לא, מקווה שגם לא בעתיד
שואל השאלה:
אוף אני עכשיו חולה
אנונימית
במזל לא
אויי
החלמה מהירה!
תרגישי טוב !!!
רפואה שלמה❤
ואני לא חליתי בקורונה למזלי.
בחיים לא נדע(לא נבדקתי עד היום)
לא חליתי
החלמה מהירה ❤
רפואה שלמה !! חברה טובה שלי חלתה והיא הבריאה מהר
חליתי ויצאתי בראשון מקווה שיהיה לך טוב
אם את צריכה לדבר אני פה ומבין אותך
חליתי לפני חודשיים