התחברות הרשמה

חליתם בקורונה?

6 באוקטובר 2020, 20:59
קורונהמחלותוירוסיםנגיפיםישראל    
7 תשובות
לא
S
Skims
אחים שלי חלו
D
DO YOU MIND
כן
n
notyourkisa
עוד לא
C
Camellia
אתמול גיליתי שאני חולה דווקא והיה לי חום 38
ובדיוק על הדקה הזאת עשו לי תבדיקה בבית
נב:הלך לי הנחיר
t
the future MILF
עדיין לא
R
Rismfm
לא
ב
ביבוש.
באותו הנושא:
חליתם בקורונה/ מכירים מישהו חולה?
חליתם בקורונה?(חס וחלילה)
חליתם בקורונה?
חליתם בקורונה?
חליתם או יצא לכם לפגוש חולה קורונה?
חליתם אי פעם בקורונה?
מי שחולה בקורונה ואז מבריא, זה אומר שהוא חסין לקורונה?
עם אישה בהריון נדבקת בקורונה אז האובר גם חולה קורונה
מי שחלה בקורונה והבריא לא יכול לחלות בקורונה יותר?
אני חושבת שאני חולה בקורונה מי שהיה חולה בקורונה זה מה שהרגשתם או משהו אחר?
אם זבוב היה על חולה קורונה ואז נעמד עליי אני יכולה להידבק בקורונה?