התחברות
הרשמה
חליתם בקורונה? אם כן מה ההרגשה?
זה ממש נורא?
4 בפברואר 2021, 01:03
קורונה
תסמינים
הידבקות
מחלות
2 תשובות
חליתי ולא היה לי תסמינים האמת
מקיוואלי
לא היה טעם וריח וזהו
princess_
באותו הנושא:
חליתם פעם בקורונה?
אתם חולים/חליתם בקורונה?
חליתם בקורונה/ מכירים מישהו חולה?
חליתם בקורונה?(חס וחלילה)
חליתם בקורונה?
חליתם בקורונה?
מה הרגשתם כשהייתם חולים בקורונה?
חליתם בקורונה?
חליתם בקורונה?
חליתם או יצא לכם לפגוש חולה קורונה?
חליתם אי פעם בקורונה?