8 תשובות
כן.
אני ומשפחתי
אני ומשפחתי
לא וגם לא נכנסתי לבידוד
לא ולא
מישהי שעבדה איתי חלתה בקורונה ובאותו היום עבדתי איתה ורק יום אחרי הגיע התוצאה שהיא חולה מאומתת וגם חיבקתי אותה ותאמת שאני בכלל לא נדבקתי והרגשתי בריא כמו שור
לא ולא
כן היה לי.
זה שום דבר לרוב האנשים.
זה שום דבר לרוב האנשים.
לא אבל הייתי בבידוד