4 תשובות
זה מצוין
מעולה כל הכבוד על המוטיבציה
רק שלא יהיו אינטנסיבים מדי כדי לא להעמיס על הגוף
זה מעולה.
באמת כל הכבוד על המוטיבציה
אבל מי שכתב כאן צודק.
שהתרגילים לא יהיו אינטסיבים מדיי
שלא יכבידו על הגוף

כל הכבוד ושבת שלום
זה ממש אחלה אבל תלוי על מה בא חך לעבוד ואת יכולה גם לשלב בין אימינים פעם לעשות את זה והליכה את זה וריצה את זה באופנים