7 תשובות
כלום זה נטו תשומי
אבל אם לשתף עם זה פעולה אז נונבינארי זה שם כולל לכל הג'נדרים שאינם בן או בת, אחד מהם זה א־ג'נדר אבל שוב בפועל אין לזה שום משמעות
אבל אם לשתף עם זה פעולה אז נונבינארי זה שם כולל לכל הג'נדרים שאינם בן או בת, אחד מהם זה א־ג'נדר אבל שוב בפועל אין לזה שום משמעות
הוא לא מדבר על א־מיני זה משהו אחר
ונונבינארי זה לא מגדר אין לזה שום משמעות תהפוך/י את זה איך שבא לך
ונונבינארי זה לא מגדר אין לזה שום משמעות תהפוך/י את זה איך שבא לך
non-binary זה מישהו שהוא לא מרגיש כמו אף אחד מהמגדרים
a gender זה בערך אותו דבר, זה מישהו שאין לו מגדר
a gender זה בערך אותו דבר, זה מישהו שאין לו מגדר
black arrow רק שתדעו ש-a gander קיים, אם אתם לא מאמינים תבדקו בגוגל. אל תעלימו משהו רק כי אתם לא חושבים שהוא קיים
זה לא, זה משהו אחר. לא היו יוצרים את זה אם זה היה אותו דבר. אני לא יודעת הרבה על זה אבל תחשוב רגע שאתה פוגע בקהילה שלמה של אנשים כשאתה אומר ש- a gender זה מיותר
אם אתה רוצה תחקור על זה ואז תבדוק אם לדעתך זה מיותר או לא, אבל אל תחליט שזה מיותר בלי לדעת על זה כמעט כלום
זה לא מטומטם ותפסיק להחליט החלטות דפוקות שאתה לא יודע עליהם כלום בנושא
באותו הנושא: