7 תשובות
לדעתי 16 ו-17, כי זה כבר יותר קרוב לסוף גיל ההתבגרות אז ההבדל נהיה פחות משמעותי
זה בדיוק אותו דבר
נראה לי 17 ו18
בגיל 18 אתה הופך לבן אדם חוקי ואחראי על החיים שלך, מה שלא קורה לא ב16 ולא ב17
שניהם שונים
בין 16-17 זה הרישיון והבגרויות
בין17 ל 16 זה הצבא והלימודים
16 ו17 רק מבחינת רישיון לול
אין הבדל, שניהם ילדים
אנונימי
שואל השאלה:
היית חייב לגרום לי להרגיש זקן חח^
אנונימי