5 תשובות
אולי את בי?
אנונימית
קחי את הזמן , אני מאמינה שבסוף הכל יהיה בסדר ואת תביני מה את באמת רוצה , באמת שתקחי את הזמן ותחשבי על זה
אולי את בי
קחי תזמן את לא חייבת לצאת עכשיו
קחי תזמן את לא חייבת לצאת עכשיו
אולי את בי . תקחי את הזמן שלך להבין את זה לבד , תתנסי תחווי ואז
את לא חייבת להגדיר את עצמך,
אנונימית
באותו הנושא: