3 תשובות
אני מסיימת ט ולא תהיה לנו מסיבת סיום אבל אנחנו הולכים כל השכבה לים
אני חושבת שלא מרשים
אמרו בחדשות שכיתה ו
עושים כיתתי
(כל כיתה עושה מסיבת סיום לעצמה)