42 תשובות
מה זה אשמתך שהוא צייר גרוע..
אז תעשה ניתוח אחי
יש הרבה מכוערים מה לעשות
יש הרבה מכוערים מה לעשות
אנונימי
אז תעשי ניתוח
אל תתייחס אל כאלה
יכול להיות שהוא מקנא ורוצה להרעות לך.
תוכיח לומותראה לו שהוא לא מזיז לך .
יכול להיות שהוא מקנא ורוצה להרעות לך.
תוכיח לומותראה לו שהוא לא מזיז לך .
אנונימית
אני בטוחה שאתה מקסים
אל תתיחס, אוהבים אותך❤
אל תתיחס, אוהבים אותך❤
אנונימית
לא לקבוע ניתוחים פלסטיים. בסך הכל צייר גרוע. לא נורא.. אתה לא צריך להשתנות בשביל אחרים..
אל תשתנה בשביל מישהו תאהב את עצמך כמו שאתה
למה שתעשי את זה? אל תתייחסי לאף אחד זה לא שווה את זה. בדיוק כמו שרשמו מעליי הוא צייר גרוע.
כפקות זה בחור לא בחורה
בבקשה אני מתחננת ממך
ת א ה ב
א ת
ע צ מ ך
אל תשים על אף אחד , נו אז הוא צייר אותך,הוא סתם ילד קטן שמנסה להראות לחברים שלו שהוא גבר
אם אתה מתסכל במראה ואומר מי זה היפה הזה עשיתי את שלי בחיים
אל תיכנע ותתן לאחרים להשפיע עליך.
ת א ה ב
א ת
ע צ מ ך
אל תשים על אף אחד , נו אז הוא צייר אותך,הוא סתם ילד קטן שמנסה להראות לחברים שלו שהוא גבר
אם אתה מתסכל במראה ואומר מי זה היפה הזה עשיתי את שלי בחיים
אל תיכנע ותתן לאחרים להשפיע עליך.
וואי תקשיב באמת שאני מבינה אותך, ילדים גם ציירו אותי וצחקו וצחקתי גם.
שמתי פס עליהם והראתי להם שלא מפריע לי אל תתייחס הם מקנאים
שמתי פס עליהם והראתי להם שלא מפריע לי אל תתייחס הם מקנאים
זה שבציור יצא מכוער זה לא אומר שאתה מכוער, זה אומר שהוא לא יודע לצייר
ואם הוא לא יודע לצייר יפה?
אף אחד לא מושלם פעם כולם צחקו עליי והיום אני מציל לאחד אחד את החיים ...
אם הציור יצא מכוער זה לא אומר שאתה יצאת מכוער..
מותר לשאול איפה זה קרה?
מותר לשאול איפה זה קרה?
אני עושה את ועושים את זה לי כל הזמן, קחי את זה למקום של צחוקים תזרמי איתם קצת. תציירי אותו בצורה שבכלל לא דומה לו בצורה מצחיקה ותזרמי איתם
אתה שואל מה לעשות אחרי שכבר החלטת לקבוע ניתוח? טעות. אני אומר (כן כן, *אני* בכבודי ובעצמי) שאתה:
א) יפה לדעת חלק מהאנשים בדיוק כמו שאתה.
ב) צריך לאהוב את עצמך יותר ולעבוד על הביטחון העצמי שלך שלא תתן לאנשים לדרוך עליך ככה בקלות. תאמין לי, הייתי שם.
ג) צריך להסתובב בחברת אנשים אחרים. אם אלה בני כיתתך - תשקול לעבור כיתה.
מה נסגר איתכם אנשים?! למה אתם נותנים לאחרים לגרום לכם לחשוב דברים שגויים על עצמכם?!
simply don't give a fuck
ומי שיטען אחרת תשלחו אותו אליי, הוא יצא כמו חדש...
א) יפה לדעת חלק מהאנשים בדיוק כמו שאתה.
ב) צריך לאהוב את עצמך יותר ולעבוד על הביטחון העצמי שלך שלא תתן לאנשים לדרוך עליך ככה בקלות. תאמין לי, הייתי שם.
ג) צריך להסתובב בחברת אנשים אחרים. אם אלה בני כיתתך - תשקול לעבור כיתה.
מה נסגר איתכם אנשים?! למה אתם נותנים לאחרים לגרום לכם לחשוב דברים שגויים על עצמכם?!
simply don't give a fuck
ומי שיטען אחרת תשלחו אותו אליי, הוא יצא כמו חדש...
אנונימי
אני מבינה שזה לא נעים אבל בבקשה תנסה לא לקחת את זה כל כך ללב..אף אחד לא שווה את הדמעות והכאב שלך.
אני בטוחה שאתה בחור מקסים ומדהים כמו שאתה.
אני בטוחה שאתה בחור מקסים ומדהים כמו שאתה.
שואל השאלה:
הוא יודע לצייר טוב
הוא פשוט צייר מישהו אחר
ואת השאר הוא צייר בסדר
אני מכוער !!
הוא יודע לצייר טוב
הוא פשוט צייר מישהו אחר
ואת השאר הוא צייר בסדר
אני מכוער !!
אנונימי
שואל השאלה:
מישהו אחר =מישהו מכוער *
מישהו אחר =מישהו מכוער *
אנונימי
אז מה
כולה ציור
כולה ציור
יופי זה אוברייטד לגמרי
חוץ מזה לאנדי סמברג יש אף סולד שנחשב מכוער וסנטר כפול והוא אחד החתיכים שאני מכירה
חוץ מזה לאנדי סמברג יש אף סולד שנחשב מכוער וסנטר כפול והוא אחד החתיכים שאני מכירה
אתה לא יודע מה היו הכוונות שלו בציור..
אבל מה שבטוח, אתה לא מכוער. אל תיתן לאף אחד ולשום דבר לתת לך את ההרגשה הזאת. אתה הרבה יותר טוב מזה.
אבל מה שבטוח, אתה לא מכוער. אל תיתן לאף אחד ולשום דבר לתת לך את ההרגשה הזאת. אתה הרבה יותר טוב מזה.
אחשלי קודם כל הוא מטומטם וחסר ביטחון עצמי, אומר לך את זה באחריות כי בן אדם עם ביטחון לא צריך להשפיל אדם אחר כדי להאדיר את עצמו.
אל תעשה ניתוח !!!!!!
אל תתיחס לדפוק הזה
אוהבים אותך כפי שאתה ❤
אל תתיחס לדפוק הזה
אוהבים אותך כפי שאתה ❤
זה שהוא צייר לא טוב לא אומר שאת צריך לרוץ עכשיו לעשות ניתוחים לפי מה שניראלי שעד עכשיו חיית בשלום עם עצמך אז מה שאת רואה בראי או כשאת מצטלמת זה מה שאמיתי ולא מישהו שמצייר לא טוב
אני לא מבין למה שמישהו יהיה עצוב בגלל מה שאנשים אחרים חושבים עליו זה דבילי צריך להתעלם ממה שאנשים אחרים חושבים עליך ולעשות מה שחושבים שנכון לא על סמך מה שאנשים אחרים חושבים
הוא דפוק
אני וילד אחד עם אף ענק ושבור. חושב שלא ירדו עלינו? ירדו.
הוא לימד אותי איך להתעלם ולשים פס, ואז זה גם הפסיק להפריע לי.
אז תתעלם, לא שווה..
הוא לימד אותי איך להתעלם ולשים פס, ואז זה גם הפסיק להפריע לי.
אז תתעלם, לא שווה..
אל תיקח את זה ללב .. יכול להיות שהוא ניסה לצייר אותך יפה אבל פשוט יצא לו מכוער וזה לא אומר שאתה מכוער זה אומר שהוא לא יודע לצייר
זה ציור, לא מראה.
תציירי זין ותצעקי בכיתה ציירתי את x
וואלה אחי מדבר איתך מישהו שהיו צוחקים עליו בכיתה ז ח בלי סוף והציקו לי המון. כרגע אני ב יא,
דבר ראשון ניתוחים פלסטיים זה לא פתרון, אם אתה מרגיש רע עם עצמך בלי קשר לך למכון, אממ לא יודע אני הייתי משתמש במשחות לאקנה וכאלה ודרכים יותר נורמאליות.
דבר שני, תזכור שהזמנים האלה עוברים בסוף בתור אחד שעבר הצקות והגלגל תמיד מתהפך בחיים ילד שהיה צוחק עלי הכי הרבה עכשיו מתחנן אלי שנקרא לו ליציאות וכאלה ומתחנף בלי סוף.
תזכור להעריך את זה שאתה בריא וקמת בבוקר, ויש לך בית ואוכל על השולחן תעריך את הדברים הקטנים בחיים כי להרבה כמוך אין אותם.
דבר ראשון ניתוחים פלסטיים זה לא פתרון, אם אתה מרגיש רע עם עצמך בלי קשר לך למכון, אממ לא יודע אני הייתי משתמש במשחות לאקנה וכאלה ודרכים יותר נורמאליות.
דבר שני, תזכור שהזמנים האלה עוברים בסוף בתור אחד שעבר הצקות והגלגל תמיד מתהפך בחיים ילד שהיה צוחק עלי הכי הרבה עכשיו מתחנן אלי שנקרא לו ליציאות וכאלה ומתחנף בלי סוף.
תזכור להעריך את זה שאתה בריא וקמת בבוקר, ויש לך בית ואוכל על השולחן תעריך את הדברים הקטנים בחיים כי להרבה כמוך אין אותם.
אנונימי
חבל שה"צייר" הזה שלך לא יכול לעשות ניתוח פלסטי לאישיות המזוויעה שלו.
שימי פס על כולם! זה ממש לא אשמתך איך שהוא צייר אותך!!! וגם בגלל החרא הזה עכשיו את לא חייבת ללכת לקבוע תורות לניתוח אף, עיניים, ולסת וכל החרא הזה..אל תתני לאף אחד להוריד אותך!! שמעת?? לכל בן אדם יש את הפלוסים שלו וגם את המינוסים!! (תאמיני לי לא חסר אצלנו אנשים קנאים.)
קודם כל לפני הכל שתדע שכולם יפים בדרך שלהם.
עכשיו אני אסביר לך.. הכי יפה זה טבעי לא משנה אם יש בך דברים שאתה פחות אוהב.. ותנסה לא להתייחס לדברים הפחות נעימים שעושים לך או שאומרים לך ותתרכז בטוב שיש לך בחיים ובדברים שאתה אוהב בעצמך3>
עכשיו אני אסביר לך.. הכי יפה זה טבעי לא משנה אם יש בך דברים שאתה פחות אוהב.. ותנסה לא להתייחס לדברים הפחות נעימים שעושים לך או שאומרים לך ותתרכז בטוב שיש לך בחיים ובדברים שאתה אוהב בעצמך3>
אחי אין לך על מה לבכות באמת ואתה לא צריך לעשות שום ניתוחים
מי שיאהב אותך באמת יאהב אותך איך שאתה , אחרי הכל ... נולדנו לפאקינג עולם הזה לא כדי להתעסק בכל השיט שמסביב אלא להנות כל עוד יש זמן פאקינג להנות , לחוות חוויות עם חברים לעשות דברים שאתה אוהב וזהו . זין על כולם פשוט ככה אחי .
מי שיאהב אותך באמת יאהב אותך איך שאתה , אחרי הכל ... נולדנו לפאקינג עולם הזה לא כדי להתעסק בכל השיט שמסביב אלא להנות כל עוד יש זמן פאקינג להנות , לחוות חוויות עם חברים לעשות דברים שאתה אוהב וזהו . זין על כולם פשוט ככה אחי .
אל תתן לו לדרוך עלייך.. ככל שתראה לו חולשה זה רק יחזק אותו. אתה מושלם כמו שאתה ואל תקשיב לילדים בורים.
צחקו עליו על זה שהוא מצייר גרוע
פשוט תעזוב את המראה שלך
אם תצחק על זה אתה תראה שזה לא מעניין אף אחד
ואם אולי דאגת לגבי בנות בכלל לא איכפת להן
הן פשוט מחפשות משהו עם ביטחון
וגם בכללי אם תשדר יותר ביטחון פחות יציקו לך אם בכלל
אנשים משועממים שמחפשים לעשות רע יבואו לאלה שניראים להם חלשי אופי
ילדים נחמדים מידי שיספגו את זה בלי להחזיר להם
יש הרבה דברים שמשדרים ביטחון
קשר עין , בלי ידיים בכיסים , בלי ראש למטה,
אתה יכול לקרוא על זה עוד דברים באינטרנט לא חסר
מקווה שעזרתי:)
אם תצחק על זה אתה תראה שזה לא מעניין אף אחד
ואם אולי דאגת לגבי בנות בכלל לא איכפת להן
הן פשוט מחפשות משהו עם ביטחון
וגם בכללי אם תשדר יותר ביטחון פחות יציקו לך אם בכלל
אנשים משועממים שמחפשים לעשות רע יבואו לאלה שניראים להם חלשי אופי
ילדים נחמדים מידי שיספגו את זה בלי להחזיר להם
יש הרבה דברים שמשדרים ביטחון
קשר עין , בלי ידיים בכיסים , בלי ראש למטה,
אתה יכול לקרוא על זה עוד דברים באינטרנט לא חסר
מקווה שעזרתי:)
אנונימי
את לא מכוערת הוא כנראה בכוונה צייר אותך מכוערת
https://youtu.be/oibhffbjyz8