28 תשובות
דברי איתה או עם אבא שלך ותסבירי לה ואם היא לא תבין אל תדברי איתה שבוע והיא תתחנן שתדברי איתה ותתיחסי אליה
שואל השאלה:
^עדכנתי את זה
תקראו שוב
^עדכנתי את זה
תקראו שוב
אנונימית
אולי עובר עלייה משהו?
את יכולה לנסות לדבר איתה שההתנהגות שלה מפריעה לך
דברי עם היועצת
שואל השאלה:
היא לא מקשיבה לי ומוציאה אותי רעה בכל דרך..
היא לא מקשיבה לי ומוציאה אותי רעה בכל דרך..
אנונימית
אין לה אבא. יש לך אולי סבא וסבתא?
אנונימית
ממש לא עם יועצת מניסיון
אנונימית
שואל השאלה:
סבתא שלי מצד אבא רחוקה ומצד אמא יוציאו את אמא שלי צודקת
סבתא שלי מצד אבא רחוקה ומצד אמא יוציאו את אמא שלי צודקת
אנונימית
אם את מספיק גדולה, את יכולה אפילו לפנות עם זה למשטרה.
רק שתדעי, אני מבינה אותך. גם אני פעם עברתי תקופה כזאת ועכשיו אני ואימא שלי בקשר מאוד טוב. אבל תלמדי לעמוד בפני אימא שלך, ומה אכפת שהשכנים ישמעו?
רק שתדעי, אני מבינה אותך. גם אני פעם עברתי תקופה כזאת ועכשיו אני ואימא שלי בקשר מאוד טוב. אבל תלמדי לעמוד בפני אימא שלך, ומה אכפת שהשכנים ישמעו?
וואו אני מקווה שיהיה טוב
לדעתי את צריכה לפנות לערן לשאול מה עושים במצב כזה ולהגיד הכל כל מה שקרה והם ייגידו לך את הדבר הכי הגיוני לעשות אני מקווה שיהיה טוב
לדעתי את צריכה לפנות לערן לשאול מה עושים במצב כזה ולהגיד הכל כל מה שקרה והם ייגידו לך את הדבר הכי הגיוני לעשות אני מקווה שיהיה טוב
דבר ראשון מאד כןאב לי לשמוע נשמע שלא טוב לך בבית אני גם בת יחידה איו אחים מבינה אותך מאד לי ברוך השם יש שני הורים מדהימים אבל בקטע של הבת יחידה אני לא כל כך מבינה את אמא שלך את סוג של האוצר שלה לדעתי את צריכה לפנות להגנת הילד או לסהר שמשם יכולו להפנות אותך למקום שתוכלי להתלונן .
עוד דבר שאת יכולה לעשות זה לפנות למשהו מהמשפחה שיתערב דודים מצד אבא משהו מבוגר ואת כמובן יכולה לדבר איתי תמיד את יותר ממוזמנת לשלוח הודעה אשמח להיות פה עבורך❤
עוד דבר שאת יכולה לעשות זה לפנות למשהו מהמשפחה שיתערב דודים מצד אבא משהו מבוגר ואת כמובן יכולה לדבר איתי תמיד את יותר ממוזמנת לשלוח הודעה אשמח להיות פה עבורך❤
קחי את אמא ערב אחד לשיחה ותסבירי לה הכל
תנסי לדבר איתה.
היא גם מתוסכלת מזה שאבא שלך נפטר ואין לה בעל שיעזור לה שאין לה עוד ילדים היא גם מתוסכלת ואולי זאת הדרך שלה להתמודד עם זה אני חושבת שכדאי שתדברי איתה.
בהצלחה ❤
היא גם מתוסכלת מזה שאבא שלך נפטר ואין לה בעל שיעזור לה שאין לה עוד ילדים היא גם מתוסכלת ואולי זאת הדרך שלה להתמודד עם זה אני חושבת שכדאי שתדברי איתה.
בהצלחה ❤
כנראה זה בגלל אבא שלך
יש אנשים שמוות פשוט משנה אותם
תנסי לדבר איתה ברוגע
יש אנשים שמוות פשוט משנה אותם
תנסי לדבר איתה ברוגע
אני חושבת שהדבר היחיד שאת יכולה לעשות זה לפנות לרווחה)^:
אני אישית חושבת שלדבר איתה זו לא אופציה כי אני דיי בטוחה שניסית את זה
אוף אני מקווה שתפני לגורם מוסמך ושהכל יגמר כמה שיותר מהר ותצאי לדרך חדשה 3>
אוף אני מקווה שתפני לגורם מוסמך ושהכל יגמר כמה שיותר מהר ותצאי לדרך חדשה 3>
משטרה ורווחה בגלל שאמא שלה צועקת עליה? תגידו אתם נורמליים??
אולי היא לא מרגישה שיש לה אמא אבל זה לא אומר שזה לא יכול להשתנות.. אתם רוצים שהרווחה יפרידו ביניהן?
ובטח שאכפת לה ממך, אני בטוחה בזה.
אבל כנראה שהמוות של בעלה מכביד עליה ותנסי לחשוב גם על הצד שלה היא אם חד הורית עם המון בעיות על הראש.
לפעמים הורים מוציאים עצבים על הילדים שלהם ואני לא אומרת שזה בסדר אבל בגלל זה לפנות למשטרה??
אולי היא לא מרגישה שיש לה אמא אבל זה לא אומר שזה לא יכול להשתנות.. אתם רוצים שהרווחה יפרידו ביניהן?
ובטח שאכפת לה ממך, אני בטוחה בזה.
אבל כנראה שהמוות של בעלה מכביד עליה ותנסי לחשוב גם על הצד שלה היא אם חד הורית עם המון בעיות על הראש.
לפעמים הורים מוציאים עצבים על הילדים שלהם ואני לא אומרת שזה בסדר אבל בגלל זה לפנות למשטרה??
שואל השאלה:
^זה קרה כבר לפני 5 שנים
וזה ככה רק בשנה האחרונה
^זה קרה כבר לפני 5 שנים
וזה ככה רק בשנה האחרונה
אנונימית
אמא שלי גם כזאת אבל היא יותר אובססיבית והיא חולה במניה דפרסיה אז היא תוקפנית מאוד.
אני כרגע נמצא גם כן עמוק בבוץ מנסה ללמוד לפסיכומטרי כמו מסכן ולא מצליח למצוא פינה נוחה או שקטה אחת ומת להיפטר ממנה.
אם יש לך את היכולת והאפשרות פשוט תברחי משם! אני מחכה להתחיל ללמוד במקום רחוק ולברוח ממנה
אני כרגע נמצא גם כן עמוק בבוץ מנסה ללמוד לפסיכומטרי כמו מסכן ולא מצליח למצוא פינה נוחה או שקטה אחת ומת להיפטר ממנה.
אם יש לך את היכולת והאפשרות פשוט תברחי משם! אני מחכה להתחיל ללמוד במקום רחוק ולברוח ממנה
אנונימי
עדיין זה לא בסדר לא משנה מה יש לה בראש זאת הבת שלה^^
אני מציעה לך לדבר איתה מהלב רק את והיא
אני מציעה לך לדבר איתה מהלב רק את והיא
אף אחד לא אמר ישר לפנות למשטרה או לרווחה אבל היא מסבירה לך שאמא שלה צועקת עלייה כל שני וחמישי ואולי לאמא יש בעיות נפשיות מאז שבעלה באמת נפטר ולכן היא צריכה ללכת לטיפול ולא להוציא את הכעס שלה עלייה להיות בת יחידה זה אומר שאת לא כמו כל ילד רגיל את כל העולם של ההורים שלך זה ששומרים עלייך תמיד זה שנותנים לך את ההרגשה הכי טובה בעולם זה שנותנים לך הכל מהכל רק כדי שבחיים לא תרגיש שחסר לך משהו אמא כנראה צריכה ללכת לפסיכולוג או איש מקצוע כדי שיאבחן מה קורה בבית לא הגיוני שזה היחס שהיא אמורה לקבל ובטח לא מאמא שלה בגלל זה היא צריכה לפנות לאיזה גורם שיגיד לה מה היא יכולה לעשות אני הייתי ממליצה לך ללכת לסה"ר הם יגידו לך מה את יכולה לעשות וגם יתארו בדיוק את ההרגשה שלך ואני שוב אגיד לך את יכולה לשלוח לי הודעה תמיד אשמח להיות פה בשבילך לכל דבר!
תתקשרי לעמותת ע"רן שיתנו לך תמיכה תחפשי בגוגל את המספר
אנונימית
תכתבי לי בפרטי!! ברצינות!
עדיף סה"ר בערן בקושי עונים
היי אהובה<3
כואב לי לשמוע.. <3
יש לך חברות לספר להן? אולי דודים? בני דודים?
תזכרי שכרגע את קטינה אבל את ילדה ויש לך חלומות להגשים, מטרות לבצע...
יש כל כך הרבה דברים שאפשר להיות למענם, אמא שלך לא תגרום לך לאבד אמון בעצמך או תגרום לך להיות עצובה.
את חזקה! תמיד תזכרי את זה!
יש לך עוד עתיד ועוד המון דברים לעבור!
זו רק תקופה שאת צריכה להישאר חזקה.
תשלחי לי הודעה אם את רוצה לדבר <3<3
כואב לי לשמוע.. <3
יש לך חברות לספר להן? אולי דודים? בני דודים?
תזכרי שכרגע את קטינה אבל את ילדה ויש לך חלומות להגשים, מטרות לבצע...
יש כל כך הרבה דברים שאפשר להיות למענם, אמא שלך לא תגרום לך לאבד אמון בעצמך או תגרום לך להיות עצובה.
את חזקה! תמיד תזכרי את זה!
יש לך עוד עתיד ועוד המון דברים לעבור!
זו רק תקופה שאת צריכה להישאר חזקה.
תשלחי לי הודעה אם את רוצה לדבר <3<3
תפני לארגון ער"ן❤
תקשיבי את חייבת לנסות לדבר איתה, תפני ללב שלה, תגידי לה שאת כל מה שיש לה והיא כל מה שיש לך...
אפילו תרשמי לה הכל על דף ותתני לה לקרוא.
מה שנשאר לכן זה זו את זו, אתן לא יכולות לחיות ביחסים כאלה זה נוראי...
תנסי להסביר לה שאת מבינה את הקושי שלה ושאת מבינה שיש לה חיים קשים, אבל תגידי לה שאת איתה בסיפור ושאת רק רוצה שיהיה לשתיכן טוב...
קשה לי לשמוע שאת בת יחידה והיא כל מה שנשאר לך והיא נגדך.
את חייבת לנסות להגיע ללב שלה.
אם זה לא עוזר יש לאן לפנות, את לא צריכה לפחד שהשכנים ישמעו, תפני לסבתא השנייה שלך אפילו שאתן בקשר רחוק, תפני לגורם מקצועי בבית ספר כמו יועצת (היועצת עזרה לי המון ונתנה לי טיפול עם פסיכולוגית של בית ספר שעזרה לי המון) את יכולה לפנות לארגונים שיכולים לעזור לך, יש לך את ער"ן ועוד ארגונים שאת יכולה לפנות ולבקש עזרה.
אם את לא מצליחה להסתדר איתה ואין לה רצון לנסות להסתדר איתך, אל תתביישי לבקש עזרה, אני מתארת לעצמי שזה ממש נוראי לחיות ככה יום יום...
שאין שם דמות שדואגת לך, שאומרת לך כל הכבוד, שמחבקת אותך כשאת עצובה, שעוזרת לך כשאת במצוקה...
אמא לא אמורה להתנהג ככה לבת שלה וזה נורא מצער אותי לשמוע שאת עוברת את זה.
אני איתך, אל תדאגי בעתיד את תהיי עצמאית, תהיה לך זוגיות עם אדם שיתמוך בך ויעזור לך, תעסקי במשהו שייתן לך תחושת סיפוק והכל יהיה בסדר וטוב יותר...❤
אפילו תרשמי לה הכל על דף ותתני לה לקרוא.
מה שנשאר לכן זה זו את זו, אתן לא יכולות לחיות ביחסים כאלה זה נוראי...
תנסי להסביר לה שאת מבינה את הקושי שלה ושאת מבינה שיש לה חיים קשים, אבל תגידי לה שאת איתה בסיפור ושאת רק רוצה שיהיה לשתיכן טוב...
קשה לי לשמוע שאת בת יחידה והיא כל מה שנשאר לך והיא נגדך.
את חייבת לנסות להגיע ללב שלה.
אם זה לא עוזר יש לאן לפנות, את לא צריכה לפחד שהשכנים ישמעו, תפני לסבתא השנייה שלך אפילו שאתן בקשר רחוק, תפני לגורם מקצועי בבית ספר כמו יועצת (היועצת עזרה לי המון ונתנה לי טיפול עם פסיכולוגית של בית ספר שעזרה לי המון) את יכולה לפנות לארגונים שיכולים לעזור לך, יש לך את ער"ן ועוד ארגונים שאת יכולה לפנות ולבקש עזרה.
אם את לא מצליחה להסתדר איתה ואין לה רצון לנסות להסתדר איתך, אל תתביישי לבקש עזרה, אני מתארת לעצמי שזה ממש נוראי לחיות ככה יום יום...
שאין שם דמות שדואגת לך, שאומרת לך כל הכבוד, שמחבקת אותך כשאת עצובה, שעוזרת לך כשאת במצוקה...
אמא לא אמורה להתנהג ככה לבת שלה וזה נורא מצער אותי לשמוע שאת עוברת את זה.
אני איתך, אל תדאגי בעתיד את תהיי עצמאית, תהיה לך זוגיות עם אדם שיתמוך בך ויעזור לך, תעסקי במשהו שייתן לך תחושת סיפוק והכל יהיה בסדר וטוב יותר...❤
באותו הנושא: