5 תשובות
אנחנו לא יכולים לדעת מהשאלה את צריכה לשאול אותה
ואת מדברת על זה כאילו זה איזו מחלה שקיבלת והיא הולכת ללוות אותך לכל החיים , חרדה חברתית זו תוצאה של חוסר ביטחון ולחץ מאנשים בגלל אולי חוויות שהיו לך בעבר וזה משהו שאפשר להתגבר עליו ולפתור אותו
ואת מדברת על זה כאילו זה איזו מחלה שקיבלת והיא הולכת ללוות אותך לכל החיים , חרדה חברתית זו תוצאה של חוסר ביטחון ולחץ מאנשים בגלל אולי חוויות שהיו לך בעבר וזה משהו שאפשר להתגבר עליו ולפתור אותו
יכול להיות. אבל אפשר להתגבר על זה
תגידי איך זה שיש לך גם חרדה חברתית אבל גם קל לך ליצור חברויות זה לא סותר? ושיש לך ביטחון?
לא מנסה להפריך אותך אבל אני באמת שואל בשביל עצמי כי גם לי יש..
לא מנסה להפריך אותך אבל אני באמת שואל בשביל עצמי כי גם לי יש..
אנונימי
שואל השאלה:
^החרדה החברתית שלי היא קלה וקל לי להיפתח לאנשים כשזה רק אני ומישהו אחד או שניים או בקבוצות ממש קטנות
לא כל מי שיש לו חרדה חברתית הוא ביישן...
^החרדה החברתית שלי היא קלה וקל לי להיפתח לאנשים כשזה רק אני ומישהו אחד או שניים או בקבוצות ממש קטנות
לא כל מי שיש לו חרדה חברתית הוא ביישן...
אנונימית
אני ההוא שכתב למעלה, תודה רבה באמת שזה עזר לי עכשיו..
בכל מקרה אחותי שלי לא יודעת שיש לי אבל היא המון פעמים עוזרת לי, כשהיא רואה שאני מתבייש היא עוקצת אותי כזה בצחוק ואומרת לי לא להתבייש ושאני נראה טוב ואין לי באמת סיבה, ותמיד תומכת בי ואומרת לי איך הייתי צריך להתנהג ומרימה.
לפי דעתי את צריכה לדבר איתה על זה אבל לא בכבדות קליל כזה כמו אחותי כי היא באמת עוזרת לי, שהיא מדברת ומשתפת גם מניסיון אישי שלה.
וגם לא עושה את זה כבד מדברת בקלילות צוחקת איתי כזה ובאמת השיחה ביננו מאוד פתוחה.
בכל מקרה אחותי שלי לא יודעת שיש לי אבל היא המון פעמים עוזרת לי, כשהיא רואה שאני מתבייש היא עוקצת אותי כזה בצחוק ואומרת לי לא להתבייש ושאני נראה טוב ואין לי באמת סיבה, ותמיד תומכת בי ואומרת לי איך הייתי צריך להתנהג ומרימה.
לפי דעתי את צריכה לדבר איתה על זה אבל לא בכבדות קליל כזה כמו אחותי כי היא באמת עוזרת לי, שהיא מדברת ומשתפת גם מניסיון אישי שלה.
וגם לא עושה את זה כבד מדברת בקלילות צוחקת איתי כזה ובאמת השיחה ביננו מאוד פתוחה.
אנונימי
באותו הנושא: