מרגיש לי ש3 פעמים זה קצת מדי כי שילמתי על זה את רוב הכסף שהיה לי וותרתי על דברים אחרים ונשרמתי לחדר כושר אז מרגיש לי שאני צריכה לנצל את זה כמה שיותר וללכת הרבה אבל אם אני ילך 4 פעמים בשבוע יוצא שכמעט כל יום יהיה שם(שישי שבת לא הולכת) לדוגמא ראשון שלישי רביעי חמישי זה יוצא שלוש ימים רצוף אני לא בכושר בכלל ואחרי חדר כושר כולי תפוסה אז אני לא יודעת איך ילך שלוש ימים רצוף אם הולכת 3 פעמים בשבוע אז יש את ראשון שלישי וחמישי זה יום כן יום לא מה כדי