8 תשובות
ללכת לפסיכולוג ולקחת כדורים
זה את חושבת ככה או שעברת היבחון?
שואל השאלה:
עשיתי את זה אבל הפסיכולוגית לא עוזרת לי בכלום
עשיתי את זה אבל הפסיכולוגית לא עוזרת לי בכלום
שואל השאלה:
אני יודעת ומרגישה שיש לי את זה
אני יודעת ומרגישה שיש לי את זה
עברת איבחון?
אולי תלכי לפסיכולוג אחר?
שואל השאלה:
לא עברתי איבחון אני חשובת שגם פסיכולוג לא יעזור נתקעתי עם זה לתמיד
לא עברתי איבחון אני חשובת שגם פסיכולוג לא יעזור נתקעתי עם זה לתמיד
אז תלכי לפסיכיאטר שיקבע אם בכלל יש לך משהו?
באותו הנושא: