2 תשובות
תדברי איתו על זה שהוא יורד עלייך, בנוגע לשאר אין ממש מה לעשות, זאת מחלה וזאת לא אשמתו
תנסי להבין אותו. ולהבין שזה לא הוא שיורד עליך אלא המחלה שלו ולדעת להתעלם צזה. הייתי מציעה לך לדבר עם ההורים שלך אולי הם יוכלו להסביר לך יותר על המחלה שלו ככה שגם פחות תפגעי ואולי לשתף אותם בכך שזה פגוע בך ושיראו מה אפשר לעשות. אולי גם תלכי ךפסיכולוג שתוכלי לדבר איתו על זה אני בטוחה שזה יעזור