התחברות
הרשמה
זה מה שאכלתי היום בדיאטה: בוקר : פיטנס עם חלב צהריים: שני טורטיות מחיטה מלאה עם טחינה וחתיכות עוף. נשנוש : שלוק 40
קלוריותז. שחיתי מסלולים בבריכה מה לאכול לערב? אכלתי בסדר? לעשות לי טוסט מחיטה מלא וירקות?
23 ביוני 2020, 19:15
ארוחת צהריים
סלטים
לחם
קמח מלא
תשובה אחת
אכלת מצוין תעשי לך טוסט עם ירקות :)
גאה בך❤
מ
מלכה עם קבלות 1
באותו הנושא:
היום בדיאטה אכלתי: בוקר: פיטנס עם חלב צהריים: חזה עוף ואורז נשנוש: ארטיק קרח 68 קל מה לאכול לערב ? עוד לא אכלתי
עד כמה זה נורא שאכלתי מקדונלדס היום ואני בדיאטה?
מרגישה שאכלתי היום מלא ואני בדיאטה
היום בדיאטה אכלתי: בוקר: פיטנס עם חלב צהריים: חזה עוף ואורז נשנוש : שלוק 44 קלוריות
זה בסדר אם בדיאטה אני יאכל בבוקר דגני בוקר של פיטנס או פייבר 1 עם חלב שקדים/ סויה??
היום בדיאטה אכלתי: בוקר: קורנפלקס פיטנס עם חלב צהריים: כמה כפות אורז ופחות מחזה עוף אחד וחתיכת סטייק אנריקוט ערב:
אני בדיאטה וזה מה שאכלתי: בוקר: פיטנס עם חלב צהריים: שלוש כפות כוסמת עם שווארמה מפרגית נשנוש: ארטיק קרח 78 קל
היום בדיאטה אכלתי: בוקר: חביתה מביצה אחת ומלפפונים חמוצים צהריים: כוסמת עם בשר צלי ערב: פיטנס עם חלב נשנוש:
היום בדיאטה אכלתי: בוקר: פיטנס עם חלב צהריים: חזה עוף 1 2 כפות אורז ובערך שני תפוחי אדמה קטנים בתנור נשנוש: ארטיק 62
אני בדיאטה כדאי לי לאכול עכשיו חטיף אנרגייה של פיטנס או קורנפלקס פיטנס עם חלב סויה?
הייתי היום בכנס בתל אביב ויצא שאכלתי קצת יותר מדי ואני בדיאטה