3 תשובות
אכלת מעולה, תשתדלי לאכול יותר ירקות:)
הייתי ממליצה על משהו קליל כמו צנים עם ממרח כלשהו (אבוקדו, לבן וכו) וירקות בצד
סלט
ירקות ופירות חתוכים
לא סלט וירקות רק מה פתאום
את צריכה ארוחת ערב מסודרת מפחמימות,חלבונים ושומנים.
תאכלי חביתה עם 2 פרוסות לחם וירקות
באותו הנושא: