היום בדיאטה אכלתי: בוקר: פיטנס עם חלב צהריים: חזה עוף ואורז נשנוש : שלוק 44 קלוריות
לא אכלתי גלידה כבר 3 ומשהו חודשים בדיאטה. ירדתי 7 קילו והיום ממש מתחשק לי גלידה במקום ארוחת ערב , אם אני יאכל כדור גלידת סניקרס בגביע כהמנה הלא בריאה של החודש זה לא יזיק ?
18 ביוני 2020, 17:51
תשובה אחת
לא חושבת שזה יזיק, בדיאטות ובכל מיני כאלה צריך לפעמים לשחרר, לאכול ולהתפרע