התחברות
הרשמה
אני חברה חרא??
אם אני חברה של בנות שאני לא סובלת רק כדאי שיהיה לי אותם לרגעים שאני צריכה?
22 באפריל 2019, 16:38
דיכאון
מצב רוח
חברה הכי טובה
בכי
מוות
2 תשובות
כן
-
-Unagi
כן.
P
Pretty hurts
באותו הנושא:
דיי הרבצתי לחברה שלי ואני מרגיש חרא אני עוד שנייה בוכה פה מה לעשות?
אני חברה חרא?
עד כמה אני חברה חרא עם אני מדברת עם הקראש של חברה שלי, שהוא ידיד טוב שלי עוד מלפני שהיה לה קראש עליו?
עד כמה אני חברה חרא?
עד כמה אני חברה חרא מ1 ועד לשכוח שהיה אתמול (שלישי) לאחת החברות הכי הכי הכי טובות שלי יוםהולדת?
אני חברה חרא אם נמאס לי ואני די מסננת את ההודעות של חברה שלי על חבר שלה? היא חופרת עליו ובהתחלה הייתי נחמדה וזרמתי
אופ אני כזאת ילדה חרא , חברה חרא , במילון רשום חרא ופירוש =השם שלי, המשך למטה (פריקה..)
עד כמה אני חברה חרא שבמקום לצאת עם החברה הכי טובה שלי בעצמאות שהייתה בדיכאון בגלל איזה בן אז יצאתי עם מישהו שאני בקטע..
יש לי חברות חרא ומשפחה חרא וחיים חרא ופשוט נמאס לי......
יצאתי חברה חרא שהתקשרתי לחברה שלי מחסום?
מאחד עד 10 עד כמה אני הייתי חברה חרא שהתקשרתי מחסום ועבדתי עליה ?