תשובה אחת
אני מסוגלת להבין את הצד שלך, את לא חברה חרא.
מה שכן, אם הייתן חברות באמת טובות כמו שאת מתארת, "בסטי" לא היית חוששת להגיד לה שיש לך רגשות אליו מלכתחילה, יותר מזה, אני מבינה שרצית לטובתה אבל לא היית צריכה לשדך לה אותו ולהגיד לו שאת מחבבת אותו אחרי שהם כבר ביחד.
עברה שנה ואת לא יכולה להחזיר את הגלגל אחורה, מספיק שאת מצטערת על זה ומבינה את הטעות שלך, אם את בקטע שזה מעיק עלייך ואת רוצה להוריד ממך את זה עד הסוף, תשבי איתה ותספרי לה בכנות על הכל, אם היא חברה טובה היא תבין אותך