17 תשובות
מה הבעיה פשוט לרשום את זה לא הבנתי תפרטי יותר
שואל השאלה:
זה מרגיש לי בבעלות מידי למרות שאני אוהבת שהוא רושם לי "שלי"
אנונימית
אין שום בעיה, לוקח לדברים כאלה זמן, זה הגיוני לגמרי.
פשוט תרשמי אין בעיה
אין בך בעיה כנראה שלוקח לך יותר זמן. אני למשל לא מסוגלת עם קיטשיות, זה ממש מוריד לי.. את לא חייבת לעשות כלום פשוט אל תרשמי את השלי זה לא ביג דיל
את לא חייבת לכתוב עם השלי, לאט לאט עם הקשר יהיה יותר רציני את תיהי מסוגלת
את יכולה לכתוב לו בוקר טוב עם לב, זה גם חמוד.
שואל השאלה:
אני רוצה לכתוב אבל כשאני באה להקליד את זה אני פשוט תקועה ולא מסוגלת פיזית ומרגישה קצת פרחה ואולי חיה בסרט כשכותבת "שלי"
לא מצליחה להסביר את זה...
אנונימית
לא הבנתי דבר ראשון למה כתבת "המגעיל הזה" זה בכלל לא מגעיל ואם את חושבת שהוא לא יפה שלך זה עדיין לא עושה אתזה למגעיל...
דבר שני אם מלכתחילה את לא רוצה לכתוב לו אז מה שאלה בכלל...?
אין בך שום בעיה!! הכל לגמרי בסדר. לוקח לך קצת זמן וזה בסדר. זה לא שאת לא אוהבת אותו, פשוט את צריכה את הזמן שלך , אני בטוחה שיבוא יום ותצליחי לכתוב "שלי"
זה בסדר גמור אין לך שום בעיה אם זה לא מרגיש לך יוח לכתוב את זה אז אל תכתבי את זה הכל טוב
שואל השאלה:
פעם אחת הוא רמז שהוא היה רוצה שאקרא לו אהוב שלי וכאלה ואני לא מרגישה נעים
אנונימית
שואל השאלה:
חחח הוא כתב את זה עם רווח אם אתה ממש מתעקש..
אנונימית
שואל השאלה:
נו יאללה תביא יצירתיות אני זורמת
אנונימית
אז בפעם הבאה שהוא רומז לך תרמזי לו בחזרה שאת לא רוצה
גם אני ככה וואי
זה כנראה לא כל כך הסגנון דיבור שלך נכון?
זה בסדר שזה לא את יכולה סתם לכצוב עם לבבות, מילה קטנה לא תשפיע על הקשר שלכם או תגיד כמה הוא מתקדם
זה מובן לגמרי. הסגנון דיבור שלך טיפה שונה את ממש לא חייבת להתאים אותו למה שכולם כותבים ולמה שמקובל. תשתמשי בשפה שלך וככה תביעי את האהבה שלך הכי טוב. זו האהבה שלך לא של מישהו אחר. זה מי שאת והוא אמור לאהוב אותך איך שאת ואת יכולה גם לדבר איתו על זה. אני אישית חושב שזה דבר מיוחד