9 תשובות
ולי אין כבר 22 שנה.
לכולנו יש בעיה
לכולנו יש בעיה
שאת חכמה מדי.
שואל השאלה:
לא לא, תענו ברצינות לא לומר רק תשובה, להסביר גם למה..
לא לא, תענו ברצינות לא לומר רק תשובה, להסביר גם למה..
אנונימית
לא.
אני בכיתה י"ב ואין לי חברים אמיתיים...
אני בכיתה י"ב ואין לי חברים אמיתיים...
מה קשור לזה שאת חכמה?
מה זה משנה אם את חכמה או לא?
שואל השאלה:
כי הסיבה שאני לא חברה שלהם זה כי הם ילדותיים וטפ*ים קלות..
ואני מתאימה לאנשים חכמים יותר
כי הסיבה שאני לא חברה שלהם זה כי הם ילדותיים וטפ*ים קלות..
ואני מתאימה לאנשים חכמים יותר
אנונימית
מוזמנת אליי לפרטי anytime
תכלס אני יכול להבין אותך, מן הסתם שתרצי להקיף אותך באנשים אינטיליגנטים. גם אני ככה
באותו הנושא: