2 תשובות
לא כולם צוחקים מאותם הדברים, החשיבה שלך שונה משלהם ואולי גם חשיבה בוגרת יותר.
בכל מקרה, אין בך שום בעיה, פשוט הגישה שלך שונה לדברים, יש עוד המון שככה, אפילו אני אפשר להגיד. כנראה שזה קשור לבגרות ושלא כל דבר מצחיק אותך וזה לגמרי בסדר.
אין לך שום בעיה...ואת לא חייבת לצחוק ממה שהם אומרים,יכול להיות שיש לך הומור שונה פשוט..