התחברות
הרשמה
יש בי בעיה?
אני בגיל ההתבגרות,בן 14 עוד שנייה, לפי מה שהבנתי אחרי הבר מצווה אני אמור לקבל קפיצת גדילה.. ולא קיבלתי
כל החברים שלי גבהו פתאום אפילו שעקבתי אותם לפני שנה בערך,ורק אני לא גבהתי, זה קצת מדאיג אותי..
מישהו יודע למה זה ככה?
11 בדצמבר 2019, 19:10
בעיות
2 תשובות
זה בטח בגלל הגנים אל תקח את זה קשה
ר
רק אביאל
אני גם ככה
ר
רק אביאל
באותו הנושא:
יש מישהי שאני מאוהב בה והיא בי אבל יש בעיה
יש בי בעיה כלשהי?
אם בכמעט כל הבתי ספר שהייתי בהם חוויתי בריונות זאת אומרת שיש בי בעיה ושאני פשוט חסרת מודעות?
אולי יש בעיה בי?
אני בת 14 ובחיים לא התנשקתי ולא הייתה לי זוגיות רצינית.האם זה בסדר או שיש בי בעיה כלשהי ואני לא מושכת בנים?
אתם חושבים שיש בי בעיה אם אני אוהבת לצייר בחורות עירומות? (לא להסתכל עליהן ולצייר, לצייר דרך הדמיון והידע שלי באנטומיה)
יש בי בעיה..
מה יש בי בעיה שאני לא מצליחה להתחבר???
אני בת 18 ואף פעם לא הייתה לי אהבה, לא הייתי מאוהבת, לא אהבו אותי וגם לא היה מישהו שהיה הטעם שלי מבחינת הכל, יש בי בעיה?
לא יכולה לסבול עולים שבאו לישראל ולא מעריכים את ישראל - הבעיה בי?
יש לאח שלי חבר ממש חמוד שמעוניין בי ואני בו, אבל יש בעיה..