3 תשובות
תשמעי אם בנאדם בוהה ומדבר איתך הרבה זמן את צריכה להבין לבד שאין בך משהו רע
מבינה אותך לגמרי, קשה לי כשמסתכלים עליי הרבה זמן ופעם ולפעמים עדיין קשה לי להתמקד בפרצוף של בן אדם ולדבר אליו ולא להסתכל למקומות אחרים.
רק ניסיונות יעזרו פה איח מה לעשות, למרות שזה קשה תנסי להתמקד במשהו בפנים של האדם שאת מדברת איתו ותנסי לדבר איתו כמה שיותר, לאט לאט את לא תשימי לב וכל פעם את תחזיקי יותר מעמד.
זה יותר קל גם לעשות את מול בן אדם שאת מכירה ומדברת איתו יותר מאשר בן אדם רגיל
אנונימית
שואל השאלה:
ואתה רוצה להגיד לי שנשיקה אחת גרמה לך לא להרגיש ככה יותר? אפילו לא פעם אחת? ^
אנונימית