4 תשובות
בגלל הקורונה
רוצים שאנשים פחות יצאו מהבתים ויישנו מוקדם
רוצים שאנשים פחות יצאו מהבתים ויישנו מוקדם
כדי שיחשיך מוקדם
שעון החורף מסתיים בלילה שבין חמישי לשישי הקרוב ותוך כדי שעון הקיץ יכנס לתוקפו והמחוגים ינועו שעה אחת קדימה זה סופי ב 100% הוחלטש
בסוף לא מאריכים בגלל שהשופט של בגץ אמר שאין ביכולתו עם כל הכבוד שהם בגץ להחליט על דבר שהוחלט כבר לפני שנים
באותו הנושא: