3 תשובות
שואל השאלה:
..
..
אנונימית
אמא שלך צודקת, דיאטות תמיד נגמרות ברע.
עדיף לך לאכול בריא , ולעשות כושר ושזה ירד לאט.
עדיף לך לאכול בריא , ולעשות כושר ושזה ירד לאט.
הקישור לא עובד
אנונימית
באותו הנושא: