14 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה על ההתייחסות -_-
אנונימי
הכל קשה בהתחלה, במיוחד ספורט ותזונה, זה משהו שלוקח קצת זמן אבל בסוף משתלם.
אל תתייאש אתה תצליח בסוף, מאמינה בך.
כדאי לך מאד לגשת לדיאטנית מהקופה שלך, היא תתן לך דיאטה מתאימה, גם תרדי וגם לא תהיי רעבה מניסיון.
זה לוקח זמן, לא שבועיים
אנונימי
סבלנות, לוקח זמן..
שואל השאלה:
ראשית חכמה הלכתי לדיאטנית מהקופה שלי והיא לא רצתה לתת לי דיאטה כי "אני בגיל ההתבגרות ואני בשלב ההתפתחות שלי" איזה שלב התפתחות יא סתומה אני רחב כתפיים 1.83 שוקל 110 קילו בן 15 איזה התפתחות נראה לך שאני צריך עוד להתפתח ואני עושה ספורט 5-6 פעמים בשבוע ואני אוכל תמיד סלט בערב
אנונימי
תנסה לקופה אחרת, תבקש ללכת לדיאטנית אחרת, אני מבטיח לך גם תרזה וגם תאוכל בסדר, עכשיו אחי העיקר לא ליפול, רק אחרי חודשיים אתה תראה ממש ירידה.
לאט לאט, לא בבת אחת...
תוריד את כמות הספורט לפעמיים שלוש בשבוע ואם אתה רוצה עוד, תעשה ריצות שחרור בימים שאתה לא מתאמן.
תמנע ממתוק ומלוח כמעט לגמרי - הכוונה היא להימנע מדברים מתוקים כמו שוקולד או חטיפים ובמיוחד משתייה מתוקה.
פשוט אל תתקרב לחרא הזה ותמשיך לעשות ספורט.
אחרי כמה זמן (חודש מינימום) אתה בטוח תראה שינוי.
אנונימי
מה התפריט שלך?
שואל השאלה:
כתבתי שאין לי תפריט.-.
ובקופה שבעיר שלי לא מפנה לעוד דיאטניות חוץ מראש דלעת הזאת
ואני בכלל לא שותה שתייה מתוקה ואני אוכל רק 3-4 עוגיות ביום ופעם הייתי אוכל את כל החבילה רק כדי להראות את ההבדלים
אנונימי
תשמע אחי יש המון אפשריות בדיאטה, תנסה ללכת עם אמא ולבקש דיאטנית אפילו בעיר אחרת.
אל תאכל כמעט בכלל.
רק פעם בשבוע שזה די בסדר,
או פעם ביום אבל משהו קטן (עוגייה או שתיים) אם קשה לך...
אתה גם יכול להוריד מעט מגודל הארוחות אם אתה חושב שזו הסיבה, אבל בעיקרון פשוט תעשה ספורט, תשתה הרבה ותתרחק מדברים מתוקים כמה שאפשר.
גם אחרי שאתה מרזה תמשיך עם הדיאטה לזמן מה כדי לא לעלות בחזרה.
אנונימי
מי אמר שאת צריכה לאכול רק סלט. פשוט תאכלי רגיל בלי ממתקים וזהו
תחליף את העוגיות האלה בדברים אחרים. יש חטיפי אנרגיה בריאותיים, פריכיות, יוגורט, אגוזים, שקדים, פירות, שייקים ועוד מיליון דברים טעימים לנשנש- יש בסופר חברה שקוראים לה tusso שכל המוצרים שלה ללא סוכר. שוקולדים, עוגיות..
תחליף את האורז, פסטות וכל הפחמימות הריקות בפחמימות יותר בריאות כמו כוסמת, בורגול, קינואה, אורז מלא וקוסקוס מלא. גם יותר טעים, יותר בריא וגם פחות קלוריות.
לפני שאתה מתחיל בלבנות מסת שריר (משקולות וכו) אתה חייב להוריד באחוזי שומן. זאת אומרת, קודם הרזייה ואז להתחיל לשלב בניית מסת שריר. ריצות, אופניים, שחייה וכל פעילות אירובי יעזרו לך לשרוף שומן וקלוריות. תשלב פעילות גופנית גם ביום יום- תעלה במדרגות במקום במעלית, לך ברגל מבית הספר הביתה ולהיפך.. הדברים הקטנים האלה ששורפים פה ושם כמה עשרות קלוריות מאוד חשובים וזה יהפוך להרגל. אל תאבד תקווה, עברו רק שבועיים, בסופו של דבר כל המאמץ הזה ישתלם והכי חשוב יהיה לך אורח חיים בריא. תוצאות יותר אפקטיביות לאורח זמן. תרגיש חופשי לשלוח לי הודעה אם אתה צריך עזרה/תמיכה/עצות :)