14 תשובות
חוץ מהביטחון העצמי שלי לא
סוג של
אנונימי
כן שלמה עם כל דבר אצלי
כן
הפנים שלי יפות לדעתי
הגוף שלי לא רע אבל לא מושלם ואני בסדר עם זה
יש לי ביטחון כן
כן
אני צריכה סיבה מיוחדת לאהוב את עצמי?
לע
אין לי כח לפרט
כן, אם לא אוהב את עצמי אף אחד אחר לא יעשה זאת בעבורי.
זה עדיין בתהליכים
כן סוג של
שואל השאלה:
הכוונה היא, מה בכם גורם לכם לשנוא או לאהוב את עצמכם.
לכל אלה שלא שלמים עם המראה החיצוני שלהם אז יש לי אחלה טיפ לתת לכם - אל תשוו את עצמכם לאף אחד/אחת, בטח שלא לכל החתיכים והחתיכות מהטיקטוק והאינסטגרם (עזבו את זה שחלק זה פוטושופ). תבינו שאתם אתם והם זה הם, ובסופו של דבר אתם עולמות שונים עם אנשים שונים ותחביבים שונים, ככה שאין מה להתחרות אחד בשני.
לא ממש. המשקל..
אני לא שלמה עם הגוף והפנים שלי
בתהליכים ואין לי ממש מה לפרט :)