10 תשובות
אוהבת בעצמי הכל
את האף שלי, כי הוא לא סימטרי
תלמדי להעריך את עצמך, ומה שאת לא אוהבת בעצמך - תעבדי עליו קשה ותשני אותו. אני בטוחה שאת יפה מבפנים ומבחוץ.
לשאלתך, יש דברים שאני יותר אוהבת בעצמי ויש פחות, אבל זה מה שהופך אותי לאנושית. ואני לומדת לחיות עם עצמי, ומתקנת מה שאני לא אוהבת.
את כל הפנים שלי.
שואל השאלה:
אני לא רוצה לשנות אותו
אנונימית
אממ ציפורניים
אנונימית
אני לא אוהבת את האופי שלי יש לי אופי חמוד ותמים מדי שכל הזמן רק עוזר לכולם ונימצא בשביל כולם אבל שאני צריכה משהו פיתהום כולם נעלמים איזה מבאס זה
את האף שלי, הוא טיפטיפה רחב
אנונימית
את השעירות שלי בכל הגוף, התחת שהוא טיפה רופס, הבטן שהיא שמנה קצת והחזה שהוא לא הכי שטוח שיש (אני בן לול) וצבע העיניים
את כל המראה החיצוני שלי אני לא סובל כי נולדתי מכוער עם מצח גבוהה וראש צר ועיניים פוזלות וכד' ובגלל זה בנות לא נמשכות אלי אלה רק שופטות אותי ומסננות אותי כל הזמן החיים שלי חרא קיצור !