10 תשובות
שיער- הוא בלונד יפה (טבעי) אבל הוא חצי גליל חצי חלק וזה מעצבן
אף- גדול
חצקונים
ציפורניים- אני גוססת
בירכיים
הכל
אוהבת את הפנים שלי ואת הגוף שלי,לפעמים אני שונאת דברים באישיות שלי,שאני מתעצבנת מהר ולא דןפקת חשבון ואני צריכה להירגע לפני שאני מוציאה משהו מהפה שאני עצבנית
המראה שלי בעיקר
אני ממש קנאית.
אני לא אוהבת שאני נפגעת מכל דבר(לפעמים זה כיף כי כל התשומת לב עליי חיחיחי).
אני שונא שאם אני רואה מישהי לבושה יפה אני ישר מסיט מבט ומקווה שלא תדבר איתי. אוהב שאני אני ולא איזה חיקוי.
הכל . הסביבה הראתה לי את זה
אנונימית
אני שונאת את זה שאני ביישנית זה הורס לי כלכך הרבה דברים בחיים באמת.
וגם שאני מתוסבכת רצח, קשה להבין אותי.
ואני לפעמים אוהבת ולפעמים שונאת את זה שאני פרפקציוניסטית , אני חייבת שהכל יהיה מושלם וזה פשוט משגע אותי.
ומבחינת מראה - אני שונאת את האף שלי ממש.
ולגבי הגוף שלי אני לא שלמה איתו /:
אני הכי שונא בעצמי את העובדה שאני מבקר את עצמי למרות שאני מודל לשלמות, עד כמה שזה ישמע נרקסיסטי
אנונימי