14 תשובות
למה אני שונאת את עצמי?
כי אמרו לי שנים במשך שנים כמה שאני שמנה
כמה שאני מכוערת
כמה שאני מגעילה
כמה שאני שרמ*טה
שאני רוסיה מסריחה
שאני ז*נה
את יודעת כמה אמרו לי את זה? עד לרמה שהתחלתי להסס בעצמי אם אני לא בסדר
ועכשיו
אני נדפקתי עם זה
את יודעת שלא בהכרח שולטים בזה נכון
וואלה אני חולה עלעצמי
את הגוף ואת הפנים שלי
קיצר המראה שלי.
ואת הקטע שאני מאוד socially awkward
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שלא שולטים בזה ואני גם הייתי במצב כזה אז אני יודעת...
ולאלכסשה אני כל כך מצטערת בשבילך את לא מבינה כמה. זה כזה עצוב שאנשים בכלל דיברו אליך ככה וזה כל עצוב שאנשים הם כאלה רעים.
אבל חשוב לי להגיד לך ושתפנימי שאת מהממת ומושלמת כמו שאת.
חשוב לי שתדעי שאנשים שמדברים ככה ואומרים את המילים האלה הם אנשים חסרי כבוד וערכים.
חשוב לי שתדעי שאת מהממת ושעש לך יופי גם אם את לא רואה אותו.
אני אוהבת אותך
תודה
אבל אני כבר במצב לא נחמד במיוחד
אבל אסתדר
אני מבטיחה.
ואת בכללי מהממת,האופי שלך זהב.
שואל השאלה:
מה שכתבתי נוגע לכל מי שלא אוהב את עצמו.
את מהממים באמת, אין סיבה שתשנאו את עצמכם.
תראו את היופי שלכם ותראו את הטוב שבכם.
תודה
<3
אנונימית
בעיקר קשה לי עם המראה שלי
האף שלי גדול, החזה שלי קטן מידי, הפצעים שלי בפנים מזעזעים.. אני עובדת על זה אבל אני לא חושבת שאי פעם אגיע למצב שאני אסתכל על עצמי במראה ואוהב את מה שאני רואה
אני פשוט מכוערת..
גם באופי שלי כלכך קשה לי לפעמים לתקשר עם אנשים ולהיות נחמדה וזה לא בגלל שאני סנובית או רעה.. פשוט קשה לי ואני שונאת את זה בעצמי
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אני ממש אשמח לדבר איתך בפרטי.
עברתי משהו דומה והצלחתי להתגבר.
עם את רוצה את מוזמנת לפתוח איתי פרטי ואולי הסיפור שלי והדרך שאעזור לך תעזור לך לקבל את עצמך ואת האופי שלך
אני לא אוהבת את איך שאני נראית-
לפעמים אני פשוט מסתכלת במראה ובוכה. הגוף שלי מלא בפצעים, האף שלי מעוות, הפרופורציות של הגוף שלי מוזרות והפרצוף שלי נראה כאילו דפקו לי מחבת בפנים- איפור הוא התקווה היחידה שלי(מזל שהוא קיים) למרות שגם הוא לא תמיד עוזר להציל את תופעת הטבע שנקראית הפרצוף שלי.

אני לא אוהבת את האופי שלי-
הוא דפוק מכל כך הרבה בחינות ואני מודעת לזה ובכל זאת לא עושה כלום על מנת לשנות את זה. ניסיתי בעבר אבל פשוט לא הצלחתי- זה טמוע בי.

אני לא אוהבת את החיים שלי-
המצב המשפחתי, החברתי והלימודי שלי בזבל ואני כל הזמן מסתכלת על חיים של אחרים בקנאה. כל הזמן יש במשפחה שלי ריבים וצעקות. לחברים שלי יש אחרים שהם מעדיפים יותר ותמיד שוכחים ממני אלא אם כן החברים שלהם לא מגיעים והם חייבים מישהו להיות איתו אז הם באים אליי. הציונים שלי במתמטיקה, היסטוריה וכימיה נוראיים ואני כנראה גם לא עומדת לשפר אותם אי פעם.

אני פשוט לא אוהבת את עצמי ושום דבר שקשור אליי.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל את מדהימה.
אני רואה את זה דרך הכתיבה שלך.
אני גם רואה שאת במשבר נורא ענק מבחינת הנפש והאהבה העצמית שלך.
חשוב לי שתדעי שאת מהממת וחשוב לי שתביני שאת יפה ויש לך אופי מדהים את רק צריכה להראות אותו לעולם.
לכי אל המראה תגידי לעצמך כל יום 3 4 מילים אוהבות.
תחייכי מול המראה ותגידי לעצמך אני אוהבת את עצמי כי אין למה לא.
אני יודעת שאי שם בטוחך מסתתרת אהבה עצמית.
את רק צריכה למצוא את האהבה הזו.
אני מאוד אשמח לדבר איתך בפרטי אני חושבת שאני יכולה מאוד לעזור לך.
תודה רבה3>
גרמת לי לחייך מעט, אבל אני לא חושבת שזה אפקטיבי.

ניסיתי בעבר להגיד לעצמי דברים מול המראה, זה פשוט הרגיש כאילו אני משקרת לעצמי והתייאשתי די מהר.

כל בן אדם שאני מתחברת אליו ומרגישה שסוף סוף מצאתי מישהו ששם אותי בעדיפות ראשונה עוזב אותי בסוף כי יש גבול לכמה זמן בן אדם אחד יכול לסבול אותי. אני תמיד נותנת את כל כולי ומשקיעה מהדברים הכי חשובים לי בשביל ליצור קשרים חדשים אבל אף אחד לא שם על זה, אני תמיד נדחקת לצד ונשארת האופציה האחרונה. בגלל שכל כך הרבה אנשים עוזבים אותי אני מבינה שמשהו בי לא בסדר ושאני זאת שדפוקה. אני תמיד נאמנה לאחרים אבל הם לא נאמנים אליי. זה כל כך מבאס וכבר איבדתי תקווה מזמן.

לפעמים אני בוכה כל כך הרבה שכואב לי הראש בהגזמה ואני שנייה מלהתעלף.

הייתי נותנת הכל בשביל להיות מישהי אחרת.
אנונימית
שואל השאלה:
את יודעת מה?
אני מוכנה להיות חברה טובה שלך אפילו עם זה דרך האינטנרנט.
אני גם מוכנה לעזור לך לקבל את עצמך.
אני שונאת לראות אנשים ששונאים את עצמם ואני גם שונאת לראות אנשים שלא מצליחים להתחבר לאנשים ואף אחד מהאנשים לא עושה עם זה כלום.
אני חושבת שאת יכולה ומסוגלת לעשות שינוי בחיים.
עצם זה שאת רוצה ומוכנה רק מראה כמה שיש לך את הרצון ואת הכוח.
תתחילי עכשיו במין תהליך כזה עם עצמך.
תנסי לאהוב את עצמך ולקבל את עצמך.
תנסי לתקן את מה שאת לא אוהבת או לנסות לאהוב אותו.
ותנסי להתגבר על המחשולים שגורמים לך להיות שונה ממה שאת עם אנשים.
אני פה בשביל לעזור לך