3 תשובות
כן... וואו מה זה זה... אתה בודי בילדר או משהו?
!לייתר דיוק גם אני מתאמנת!
סביר להניח שזה חארטה מהסיבה הפשוטה שאם באמת הייתה מצליח להרים משקל שכזה אז לא הייתה מעלה מאנונימי
שואל השאלה:
אני מוכן לשלוח לך את הסרטון אם אתה רוצה ולא אני לא בודי בילדר
אנונימי