13 תשובות
תרגיל של שמנים ( מדברת מי שעושה אותו מלא )
עובד בעיקר על שרירי זוקפי הגב, שריר העכוז הגדול, השריר המתוויך הגדול, שרירי מיתר הברך, השריר הארבע ראשי ושריר הסוליה.
911
הרבה שרירים ברגליים וגב תחתון.
כמובן שגם יש עבודה מסוימת על האמות.
בעיקר על שרירי זוקפי הגב, שריר העכוז הגדול, השריר המתוויך הגדול, שרירי מיתר הברך, השריר הארבע ראשי ושריר הסוליה.
העתקתי מהויקיפדיה אז אני מקווה שזה מדויק(:
משתמש בהרבה שרירים מכל הגוף
יש שרירים שעובדים יותר, אבל זה תרגיל שנקרא "קומפאונד", ההשפעה שלו מעולה

יש שקוראים לו (יחד עם סקוואט) "מלך התרגילים"
תחת גב תחתון
גב רגליים תיפה יב למה כמה הסי שלך
שלי 120
בעיקר גב ורגליים.
מתאים לעשות אותו שאתה עובד עם גב ורגליים תעשה דדלפיט וסקוואט
הוא עובד על הרבה שרירים קטנים כמו טיפה חזה אני חושב ועוד כמה, ובעיקר על הרגליים והגב תחתון

אבל אל תעשה אותו אלא אם מישהו מקצועי אומר לך שאתה עושה נכון זה תרגיל מסוכן אם לא עושים אותו 100% נכון אז כגיף לך לעשות חתירה לגב או מתח
ירך אחורית בעיקר
וישבן בקטנה
רגליים