6 תשובות
ממש לא ואל תנסי זה לא בריא
כל אחד והגוף שלו והגנים שלו. יש כאלה שינסו את זה ואפילו ישארו באותו משקל, תנסי לעשות את זה, ואם לא ילך אז אני ממליצה שפשוט תשני לאורח חיים בריא יותר, לי זה הצליח. רק תאכלי רגיל, אל תנסי שלא לאכול
אני חושבת שכן
זאת גישה מאוד לא בריאה. תאכלי בריא , תשתי מספיק מים ותעשי ספורט כדיי לשנות את אורח חייך ולשפר את בריאותך. לא בשביל להיות רזה ביום הראשון ללימודים.
לא
אם יכולה לנסות דיאטת מים, אבל אני חושבת שתרדי משהו כמו 3 קילו, הדיאטה לא בריאה אם עושים אותה יותר מידי זמן אבל חמישה ימים זה בסדר לפי מה שאני יודעת
אם יכולה לנסות דיאטת מים, אבל אני חושבת שתרדי משהו כמו 3 קילו, הדיאטה לא בריאה אם עושים אותה יותר מידי זמן אבל חמישה ימים זה בסדר לפי מה שאני יודעת
באותו הנושא: