7 תשובות
לא
לא
זה מצוין
קצת
אנונימית
ממש לא, זה בול המשקל שצריך.
מושלם! את מהממת כמו שאת, עם עוד שלושה ק''ג ופחות שלושה ק''ג, את הכי יפה בעולם!
ממש לא
זה מצויין! :).
באותו הנושא: