התחברות
הרשמה
אני מאוכזבת מחברה שלי
חברה שלי רשמה לי דברים מזעזעים וקצת שקרים עליי אני פשוט אמרתי לה עם את רוצה תגידי לכולם לא להיות חברים שלי התכוונתי לזה באצת מה לעשות?
13 בינואר 2020, 19:14
אכזבה
תשובה אחת
תהיי רגועה ותחשבי מה הדבר הכי נכון לעשות כדי שלא תגידי משהו שאת לא מתכוונת אליו ותשאלי אותה למה היא אומרת את זה עלייך
א
איתן שם בדוי
באותו הנושא:
אני מאוכזבת מחבר שלי! מה הייתם עושים במקומי??
אני מאוכזב מחברה שלי מאוד ולא יודע מה לעשות.
אני מאוכזבת מחבר שלי ממש. מה אתם חושבים?
אני מאוכזבת מחברים שלי
אני מאוכזבת מחברות שלי
אני ממש מאוכזבת מחברה שלי... מה לעשות?
אני מאוכזבת מחבר שלי
פשוט מאוכזבת מחברות ..די אין לי כוח לזה יותר באמת
מאוכזבת מחבר שלי!
אני ממש מאוכזב מחברים שלי
אני ממש מאוכזבת מחברות שלי....