6 תשובות
זה קרה גם לי,
דברי איתן על זה,
תראי מאיפה זה בא..
בהצלחה:)
דברי איתן על זה,
תראי מאיפה זה בא..
בהצלחה:)
תגידי להן
זה קורה לכולן... תדברי איתן ותסבירי להן שזה פגע בך
לדבר איתם על זה !!!!!
באמת אל תעשי את הטעות שלי תעזבי את החברות ותשארי לבד זה נורא תדברי איתם על זה ותפטרו הכול יהיה בסדר!
אנונימית
תדיגי להם שגם אני מאוכזבת מהן...
אנונימית
באותו הנושא: