יש את האפלקציה הזו ששואלים דברים באנונימי ושאלו אותי מי הבן זוג שלי, שאלתי את חבר שלי אם הוא מסכים לי לכתוב והו8א אמר לא. עכשיו, כל השכבה כבר יודעת והוא פשוט אמר שהוא מוכן להגיד רק אם הבן אדם שש5אל את זה יזדהה בפרטי, אבל הבן אדם הזה לא הזדהה. פשוא אכזב אותי כי זה נראה שחבר שלי מתבביש בי. מה דעתכם?