התחברות הרשמה

אני מאוכזבת מחבר שלי

יש את האפלקציה הזו ששואלים דברים באנונימי ושאלו אותי מי הבן זוג שלי, שאלתי את חבר שלי אם הוא מסכים לי לכתוב והו8א אמר לא. עכשיו, כל השכבה כבר יודעת והוא פשוט אמר שהוא מוכן להגיד רק אם הבן אדם שש5אל את זה יזדהה בפרטי, אבל הבן אדם הזה לא הזדהה. פשוא אכזב אותי כי זה נראה שחבר שלי מתבביש בי. מה דעתכם?
21 בדצמבר 2019, 22:18
אכזבהמצב רוחדיכאון    
2 תשובות
שזה מפגר, מה אכפת לו? זה באמת נראה שהוא מתבייש בך.
ק
קֵיי לָאָב
לא מתבייש בך, יש כאלה שחוששים מעין הרע❤
T
T❤a❤i❤r
באותו הנושא:
אני מאוכזבת מחבר שלי! מה הייתם עושים במקומי??
אני מאוכזב מחברה שלי מאוד ולא יודע מה לעשות.
אני מאוכזבת מחבר שלי ממש. מה אתם חושבים?
אני מאוכזבת מחברים שלי
אני מאוכזבת מעצמי כול כך ואני בוכה עכשיו איך להירגע ולהפסיק לבכות?
אני ממש מאוכזבת מחברה שלי... מה לעשות?
מאוכזבת מחבר שלי!
אני ממש מאוכזב מחברים שלי
מאוכזבת מחברים שלי הם יוצאים בלעדי כבר חודשים ואף אחד לא זורק הערה לכיוון שלי, מה עם ***? למה היא לא פה? )): מה לעשות?
אני מאוכזבת ברמות הכי קשות מחברה שלי, איך להתגבר?
חברה שלי ממש מגעילה ואני מאוכזבת ממנה.