4 תשובות
פעם הבאה אל תיתן לזה לקרות מלכתחילה
אני מבינה את הרצון לשתות אבל יש גבול מסוים וצריך לדעת מתי להפסיק
מזל שזה נעצר בסוף כי זה היה יכול להיגמר גרוע יותר
אם אתה אוהב אותם ונהנה איתם אין סיבה שתפסיקו להיות חברים פשוט תדאג שזה לא יקרה יותר שוב אף פעם
זו בחירה שלך בסהכ
אני מבינה את הרצון לשתות אבל יש גבול מסוים וצריך לדעת מתי להפסיק
מזל שזה נעצר בסוף כי זה היה יכול להיגמר גרוע יותר
אם אתה אוהב אותם ונהנה איתם אין סיבה שתפסיקו להיות חברים פשוט תדאג שזה לא יקרה יותר שוב אף פעם
זו בחירה שלך בסהכ
וגם לא תמיד צריך לשתות אפשר להנות גם בלי
שלא ישתו בכמויות מטורפות...תנמע מהם.
זה מאכזב וגם מביך, אבל תחשוב שרוב האנשים עושים שטויות כשהם שיכורים. פעפ הבאה תנסה לגרום לזה שאף אחד לא ישתה יותר מדי, ספר לחברים שלך על מה שהם עשו.
באותו הנושא: