5 תשובות
שואל השאלה:
המשך - אך שוב זה קרה , שוב נאלצתי לבקש סליחה אבל הפעם זה היה אני מול כולם , עכשיו הם לא מדברים איתי אני לא איתם למרות ש"השלמנו " ואני מרגישה רע .. מה אתם מציעים לי לעשות ? האם פעלתי לא טוב? האם אני לא בסדר ? אני רוצה לשמוע מה אתם חושבים
המשך - אך שוב זה קרה , שוב נאלצתי לבקש סליחה אבל הפעם זה היה אני מול כולם , עכשיו הם לא מדברים איתי אני לא איתם למרות ש"השלמנו " ואני מרגישה רע .. מה אתם מציעים לי לעשות ? האם פעלתי לא טוב? האם אני לא בסדר ? אני רוצה לשמוע מה אתם חושבים
אנונימית
אני חושבת שאתן ואת לא אלו שצריכות לבקש סליחה כל פעם, אני יודעת שיש להם אגו גדול, אבל אני מאמינה שזה יפגע בהם אל אתם לא תדברו, הם ירצו לסדר את זה בסופו. של דבר
זאת חבורה בעייתית. אפשר לשאול בני כמה אתם?
לפי מה שהבנתי
יש להם אגו והם ילדותיים
את תמיד יוצאת הבוגרת בסיפור למרות שלא תמיד הם צודקים, את עדיין מבקשת סליחה ועל זה כל הכבוד
אבל לדעתי תדברי איתם על זה ושיפנימו שאגו רק יכול להרחיק
יש להם אגו והם ילדותיים
את תמיד יוצאת הבוגרת בסיפור למרות שלא תמיד הם צודקים, את עדיין מבקשת סליחה ועל זה כל הכבוד
אבל לדעתי תדברי איתם על זה ושיפנימו שאגו רק יכול להרחיק
ונראה לי בגלל החברה החדשה שהצטרפה אתם לא רגילים לשינוי הזה,כי הייתם מלא זמן חברים אז זה שיבש קצת את השיגרה אבל אתם תתרגלו לזה.
כל עוד תצליחו לדבר אחד עם השני בצורה בוגרת ורצינית על הבעיות שלכם, ותתחילו להבין ולכבד אחד את השני.
והבנים לא מבקשים סליחה מכיוון שיש להם אגו,נראה לי כדאי לכן-הבנות לבוא לשאול אותם למה זה קורה ולגשת לבעיה ולפתור אותה בצורה בוגרת.
כל עוד תצליחו לדבר אחד עם השני בצורה בוגרת ורצינית על הבעיות שלכם, ותתחילו להבין ולכבד אחד את השני.
והבנים לא מבקשים סליחה מכיוון שיש להם אגו,נראה לי כדאי לכן-הבנות לבוא לשאול אותם למה זה קורה ולגשת לבעיה ולפתור אותה בצורה בוגרת.