4 תשובות
תעבדי במעבדה לתיקון מחשבים וכאלה..
אנונימית
יעבור לך כשתגדלי
אולי פקידת טלפון? או שזה גם מסובך..
מתארת לעצמי שאת שואלת את זה מדאגה, שאת לחוצה ממחשבות על העתיד בגלל החרדה הנוכחית שאת חווה..
אז סתם בשביל לשבר את האוזן, יכול להיות שעבודות אונליין, אפילו כעצמאית- מעצבת אתרים, מוכרת באמזון וכו' יכולות להתאים לך.
אבל אולי יכול להיות שכשתמצאי משהו שאת ממש אוהבת לעשות, זה יאפיל על החרדה ועל כל חוסר הנוחות הזאת בתקשורת עם אנשים.. לא בטוח שהעתיד ייראה בדיוק כמו ההווה.
תקשיבי לעצמך.. ותחפשי מה הכי גורם לך הנאה.
מחזיקה לך אצבעות :)
אז סתם בשביל לשבר את האוזן, יכול להיות שעבודות אונליין, אפילו כעצמאית- מעצבת אתרים, מוכרת באמזון וכו' יכולות להתאים לך.
אבל אולי יכול להיות שכשתמצאי משהו שאת ממש אוהבת לעשות, זה יאפיל על החרדה ועל כל חוסר הנוחות הזאת בתקשורת עם אנשים.. לא בטוח שהעתיד ייראה בדיוק כמו ההווה.
תקשיבי לעצמך.. ותחפשי מה הכי גורם לך הנאה.
מחזיקה לך אצבעות :)
באותו הנושא: