9 תשובות
לא תוכל לעבוד במשרדי ממשלה, ודברים שקשורים למשרד הביטחון.

כמו רכבת, משטרה,שבס, עבודה כמאבטח , עורך דין במשרד ממשלתי וכו'.
רק עבודות ממשלתיות לא תוכל, חוץ מזה הכל טוב.
שואל השאלה:
פאק!
אז אם אני אשתחרר על אי התאמה?
יעשה בעיות?
(אין לי בעיה לשבת בכלא, זה אקסטרים...)
אנונימי
זה לא כזה אקסטרים חח, זה משעמם ממש.

בוא נדבר תכלס, גם ככה עבודות ממשלתיות הם פח, עדיף ללמוד ולהצליח בתחום כזה או אחר.

ואי התאמה זה גם בעייתי, כי זה אומר שאתה לא מתאים למסגרת, ויסתכלו עלייך עם גבה מורמת מכיוון שלא יחשבו שאתה מתאים למסגרת כמו עבודה או משהו דומה.
עומר, זה שאתה חושב ככה לא אומר שכולם חושבים ככה.
דבר ראשון לשרת את המדינה זו מצווה גדולה, והדבר הכי טוב שגבר ואישה יכולים לעשות בשביל עצמם בתקופה הזו לדעתי.
ודבר שני , למה סתם לחסום אפשרויות לעתיד ? לא חבל? אתה הולך לומד 12 שנים עושה בגרות בשביל להרוס לעצמך בגלל שטות?

ואי התאמה אפשר לצאת רק אחרי שהיית במערכת ונכנסת מלא פעמים כלא
בנוגע לדבר השני, זה לא חוסם כלום חוץ מעבודות אבטחה או עבודות ממשלתיות.
הוא לא הורס לעצמו כלום, הוא עדיין יוכל ללמוד ולעבוד במה שהוא אוהב.
רפאל, מפעלים של הייטק מסוימים כן שואלים עם עשית צבא או לא.
הרבה מקומות שואלים עם עשית צבא, לרוב איפה ששירתת וכו' זה קריטריון חשוב אצל מעסיקים.

זה עדיין אופציות שהולכות לפח.
שואל השאלה:
ואם אעשה שירות לאומי? (זה מה שאני רוצה לעשות)
אני אוכל סתם דוגמה, לרוץ לבחירות ראשות עיר?
אנונימי
לא, זה לא קריטריון חשוב.
לבן אדם שעומד לקבל אותך למשרד הייטק ממש לא מעניין אותו אם עשית צבא או לא, העיקר שלמדת ויש לך תואר, ואתה כמובן רציני.
ואני מדבר מניסיון של מכרים בעניין הזה.

ברפאל זה משהו ביטחוני אם אני לא טועה, אז שם זה קריטריון. (אל תתפוס אותי במילה)

אם אנסים היו נשיאי המדינה אתה יכול לרוץ לראשות העיר בלי לדאוג בכלל.