6 תשובות
לא יודעת מה להגיד
מ1 עד 10 זה 7
זה לא כזה גרוע, אני עד גיל 13 חשבתי שהישראלים והערבים באמת בני דודים
אנונימית
זה לא חור בהשכלה
דווקא הגיוני שחשבת ככה, רוב מוחלט של האוכלוסיה שם הוא ממוצא אפריקאי
זה לא , אף אחד לא מעניין אז לא חור בהסכלה
באותו הנושא: