7 תשובות
בחייזרים , ברוחות ודברים כאלה
בעל טבעי.
ישו (?)
בשמש, בטבע, בפרות (הודים)
אבולוציה היא לא אמונה, היא תיאוריה מדעית. יש אנשים שמאמינים גם באל וגם באבולוציה.
יותר נכון לקרוא לזה "חוסר אמונה" פשוט, אתאיזם.
יש אמונות באלילים, בטבע, באנרגיה, בעל טבעי.
יותר נכון לקרוא לזה "חוסר אמונה" פשוט, אתאיזם.
יש אמונות באלילים, בטבע, באנרגיה, בעל טבעי.
אנונימית
ישו,מפץ העולם,חייזרים,רוחות,פסלים,שטן,כוח על-טיבי
אנונימית
אלוהי הטבע?
אין כזה דבר אמונה באבולוציה יש אתאיסטים רובם חושבים שהאבולוציה הייתה
אני תאיסט וחושב שהיא היתה
אין כזה דבר אמונה באבולוציה יש אתאיסטים רובם חושבים שהאבולוציה הייתה
אני תאיסט וחושב שהיא היתה
באותו הנושא: