42 תשובות
אלוהים
תחשבי לבד
אלוהים, כי ככה חונכתי וטוב לי עם זה.
אבולוציה
כי זה הרבה יותר הגיוני
אבולוציה -זה ליטרלי מוכח מדעית לעומת דמות שאנשים המציאו.
אלוהים,
למרות שאני מכירה כמה שלא ממש התפתחו ונשארו נראים לקוף.
ErO
אלוהים. ככה חונכתי ועם הזמן הבנתי שבאמת הוא קיים.
אבולוציה - כי זה הרבה יותר הגיוני ויש לזה הרבה יותר הוכחות
אפילו אפשר להראות אותם
אבולוציה
כי זה הדבר שאני מאמינה בו.
העופה הלוהטת
איך הבנת שהוא באמת קיים?
אבולוציה
יופי שיש לאבולוציה הוכחות גם לה' יש הוכחות כל מה שקורה לנו בחיים ה' רשם את זה בספר החיים תביני אנדים תבינו יש אלוהים בשמיים ברוך השם וזה לא אבולוציה אבולוציה זה שטויות מתי תבינו בעזרת השם תקבלו שכל!!!!!!!!!!!!!!!
שואל השאלה:
עריכה* ענית :)
גיי
כי קרו לי דברים בחיים והבנתי שזה מקושר אליו וגם יש פעמים שהוא שלח לי סימנים או שדיברתי אליו וביקשתי משהו וישר מצאתי את זה המון דברים. המון. וגם על הדברים הרעים שקורים לי אני מודה לו
^העופה הלוהטת
ההתנהגות שלך ממש מעצבנת. בסדר, את מאמינה באלוהים- זכותך, אוקיי. אבל אין לך זכות לומר או אפילו לרמוז שיש משהו רע באתאיזם, כל אחד והאמונות שלו. מזל טוב שאלוהים מתגלה אלייך או ווטאבר, אבל זה לא נותן לך את הזכות לדחוף את האף שלך לעניינים של אנשים אחרים. אנשים כמוך ממש מחרפנים. אף אחד לא מכריח אותך להפסיק להאמין, וגם לך אין זכות לעשות את ההפך.
אנונימית
אנשים כמוני מחרפנים? חמודה תתחילי להירגע ומהר. תאמיני במה שבאלך זה החיים שלך והבעיה שלך מתוקה
העופה הלוהטת
זה סתם המצאה של בני האדם מלפני 5000 שנים
היית כבר שואלת אלוהים או המפץ הגדול
אבולוציה זה כבר עובדה שאף מדען לא מטיל ספק, יש לה מעל 3000 ראיות, זה יותר מוכח מכדור הארץ הוא עגול
לעומת זאת המפץ הגדול יותר בעייתי להוכיח, היה יותר הגיוני לשאול את זה
לשאלה, אבולוציה כמובן
אנונימית
וואו, דחפת במשפט אחד גם חמודה וגם מתוקה ? זהו, נקטלתי.
אז, -חמודה-, אני באמת מאמינה במה שבא לי. ולכן לא בא לי לשמוע אנשים רפי שכל כמוך שלא יכולים לכבד את האחר ולהבין שלא כולם כמוהם, בערך כמו הטבעונים שיורדים על אוכלי בשר.
אוקיי, מתוקה ?
אנונימית
אבולוציה. המשפחה שלי חינכה אותי להאמין בה, ושגדלתי הבנתי שזה באמת מה שאני מאמינה בו.

סתם שתדעו, לעשות מינוסים לתשובה שלי לא ישנה את דעתי
גם וגם
אלוהים
גדלתי על זה ואני מאמינה בזה
אלוהים = אני
אלוקים*** כי אני מאמינה ומבינה שיש מישהו שיצר מישהו שדאג לכל הדברים האלו וזה לא במיקרה.
שמישהו יסביר מה זה אבולוציה
אנונימית
אבולוציה כי יש בזה היגיון
אלוקים, לאבולוציה אין שכל בשביל לדעת איך לשום כל דבר במקום שלו בצורה הטובה ביותר. אני כבר לא מדבר על כך שגם אם אתם מאמינים בהתפתחות - איך נוצרו הדברים שמהם היה הפיתוח, מאיפה ההתחלה של הדבר? לאלוקים ולתורתו הקדושה יש מלא הוכחות בניגוד למה שהכופרים כותבים פה.
העופה הלוהטת צודקת חברים אתם חיים בסרט כזה שכדאי שתצאו ממנו מהר. ;) כל אחד מאמין במה שבאלו!! ואילו לכם זכות להגיד שאלוהים לא קיים!! הוא קיים!! הוא שומע אתכם!! הוא רואה אתכם!! הוא הכלל!! בזכותו יש לכם הורים ומשפחה!! ובזכותו יש לכם פלאפון להיכנס לסטיםס כי הוא יכל לעשות גם שלא יהיה לכם כסף!!
חחח עאלק לאבולוציה
אין לה הוכחה חותכת בשום צורה.

התשובה איך מחיידקים התפתחנו לבני אדם:"תהליכים אבולוציונליים של מיליוני שנים"
זו לא טענה.
ובטח שלא הוכחה,ובטח ובטח שלא אמפירית.

אנשים תפסיקו לחשוב שאם אתם מאמינים בתאוריה שמדענים מחזיקים בה זה הופך אתכם לחכמים יותר.
בעבר האמינו בתאוריה של איינשטיין והיום היא לא נכונה בכלל.

יש אלוהים אחד.
אלוהים ובקיצור ככה חונכתי
א) זה לא סותר זה את זה.
ב) אבולוציה. למה? כי יש הוכחות לאבולוציה, גם אם לא בטוחים שרואים את התמונה המלאה.
אבולוציה כי יש הוכחות
אמי^ אבולוציה סותרת אלוהים.
רק המפץ הגדול מוכח אמפירית ונכון.
אייך אבולוציה הגינוי?

שהרי הכל בגדר תאוריה וגם התאוריה אומרת שהעולם נברא במקרה ..אייך זה הגיוני?

ולשאלה, אלוקים, כי אייך יכול להיות שהעולם נוצר בלי יד מכוונת?

אייך יכול להיות שיצורים חכמים עם שכל ודעת ורגש ומצפון וכו ..נוצרו במקרה? - -
אנונימי
^אשרייך! שמח לראות אנשים שפויים, ברוך ה', שברור להם שאין פה מקום בכלל למקריות, חס ושלום. דברים שנוצרים ללא מתכנן - לא תמצא שם סימני חכמה.
אלוהים, כי אם נותרנו מהגוף איך יש עוד קופים בעולם
הכי מצחיק אותי זה אלו שאומרים שאבולוציה זה לא הגיוני, כאילו מה שקורה בתנ"ך זה ממש הגיוני
יש הבדל בן מדע לאמונה(:
מדע אמור להיות חד ומוכח. לעומת זאת אמונה זה אחרת.
אבולוציה, לא בגלל שזה האמונה שלי, אלא גם בגלל שזה הוכח מדעית. יש הוכחות אז איך אפשר להגיד שזה לא אמיתי?
הוכח?
גם באבולוציה קיימת אמונה, אם כי לא אמונה בישות רוחנית, אלא במושג טבע.
אמונה בנקודת החיים הראשונה שעליה אין מידע, אמונה בהיווצרות קודים של dna באקראי, אמונה באוקיינוס פרימיטיבי שלא יתעבה ורק ידלדל את הכימיקלים,אמונה בחוקים טבעיים של תרמודינמיקה וביוגנזה,אמונה במוטציות וברירה טבעית,אמונה במאובנים שלאורך זמן מביאים היעדר קבוע של צורות מעבר, אמונה בטרנספורמציות שנשארות קבועות.
^ אבל הרבה פחות אמונה והרבה יותר עובדות.
בעובדות האלו קיימת אמונה במידה מסוימת. זו דת, דת מתקדמת(;