9 תשובות
הכל בסדר זה סתם נראה מפחיד בהתחלה וכשיוצאים לא זוכרים את זה בכלל
שואל השאלה:
למישהו עם חרדה חברתית זה ממש לא משהו קטן ובטח שאני לא אשכח את זה
אני מנתחת כל שיחה ומבט שלי עם אנשים ומסןגלת לחשוב על זה ימים ומחפשת איך יצאתי לא בסדר
למישהו עם חרדה חברתית זה ממש לא משהו קטן ובטח שאני לא אשכח את זה
אני מנתחת כל שיחה ומבט שלי עם אנשים ומסןגלת לחשוב על זה ימים ומחפשת איך יצאתי לא בסדר
אנונימית
כן מכיר את ההרגשה, אבל למרות החרדה שלי במבט לאחור זה נראה כמו שטות, למרות שממש נלחצתי לפני. תגידי לעצמך את זה וזה יכול לעזור להתמודד עם החרדה. ברור שלא להעלים לגמרי, אבל להפחית ולהתמודד
וואו, אני מזדהה איתך ככ הצו הראשון שלי בינואר ואני לא רוצה את זה בכלל אני לא סובלת את החרדה החברתית הזאת איכס אין לי מושג איך אתמודד בכלל בצבא הזה
אנונימית
שואל השאלה:
כנל ושלי בנובמבר
בא לי למות
כנל ושלי בנובמבר
בא לי למות
אנונימית
*אותה אנונימית*
אולי תנסי לקבל פטור על נפשי? אני נורא רוצה את זה גם, אני גם חושבת שחוץ מהחרדה אני לא רוצה לבזבז שנתיים מהחיים וברגע שאני בת 18 שלי על זה
אולי תנסי לקבל פטור על נפשי? אני נורא רוצה את זה גם, אני גם חושבת שחוץ מהחרדה אני לא רוצה לבזבז שנתיים מהחיים וברגע שאני בת 18 שלי על זה
אנונימית
שואל השאלה:
אף אחד לא יודע על זה ואני לא מסוגלת לדבר על זה
אין לי כוח לפרט על החרדה שלי עכשיו אבל זה חרא ודופק את החיים
אף אחד לא יודע על זה ואני לא מסוגלת לדבר על זה
אין לי כוח לפרט על החרדה שלי עכשיו אבל זה חרא ודופק את החיים
אנונימית
הייתי אומרת לך לדבר עם ההורים שלך אבל בקושי ההורים שלי עזרו לי עם זה
בכללי את חושבת שאת רוצה להתגייס?
בכללי את חושבת שאת רוצה להתגייס?
אנונימית
שואל השאלה:
אם לא היה לי את החדרה כן הייתי רוצה אבל בגלל זה(ועוד משהו)אם הייתה לי את האפשרות הייתי מוותרת על זה
אם לא היה לי את החדרה כן הייתי רוצה אבל בגלל זה(ועוד משהו)אם הייתה לי את האפשרות הייתי מוותרת על זה
אנונימית
באותו הנושא: