4 תשובות
זה קורה לי היום.
קרה לי גם...
אנונימי
אני בדרך כלל זאת שעוצרת את השיחה בגלל שלפעמים שואלים שאלות לגבי פרטים אישיים שלי.. ולא בא לי לספר דברים כאלה לבן אדם שאני לא מכירה באופן אעשי
אנונימית
כן אבל צריך לדעת להבחין מתי אנשים מתאימים ועוד יש להם על מה לדבר ומתי פשוט צריך לחתוך ולעבור הלאה למישהו אחר-לא קשור אלייך. בדיוק בגלל שנגמר לכם על מה לדבר אפשר להבין למה הפסקתם לדבר-כנראה אין מספיק תחומי עניין משותפים או שסתם לא מעניין לצד השני